Mórahalmi Móra Ferenc Általános Iskola

(tanítás nélküli munkanap)

2024.05.24.

Móra tábor a Bükkben

Július első hetében 38 diák 4 pedagógussal indult, hogy felfedezze a Bükk hegység ismert és kevésbé ismert tájait, értékeit.
A Bán patak völgyében található táborhelyen, hangulatos környezetben és faházakban volt a szállásunk.
Onnan indulva barangoltuk be Szilvásváradot, ahol utaztunk erdei kisvasúttal, felmásztunk az Istállós-kői-barlanghoz, sétáltunk a Szalajka-völgyben, gyönyörködtünk a Szikla-forrásban, a pisztrángokban, a mésztufagátas vízesésekben és játszottunk a Szabadtéri Erdészeti Múzeumban. Természetesen a bobozást sem hagytuk ki.
A Baradla-barlang cseppkő csodái sokféleségükkel kápráztattak el mindenkit, míg a Lázbérci-víztározó festői környezetével gyönyörködtetett.
Vadnán csodaszép környezetben strandolhattunk, Egerben múltidéző földalatti sétán vettünk részt, Bélapátfalván a cisztercita apátsági templom melletti Háromkút forrás vizében arcunkat megmosva talán elnyerjük az örökifjúságot.
A természeti szépségek felfedezése mellett sokat beszélgettünk, játszottunk. Gyorsan elrepült az 5 nap, fáradtan, de élményekkel, barátságokkal gazdagodva értünk haza.

orokos_okoiskola_logo.png kip_logo.png hatartalanul_logo-768x702.jpg teis.png 5874.jpgoldalsav__logo__vodafone_digitalis_iskola.jpg keve.png mat.png FTH_jelveny.png  digitalis temahet-2018.png

Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.  Részletes leírás